onsdag 20 juni 2018

Svensk Postpunkshistorisk Tidskrift #2

Arbetet på den här bloggen har utkristalliserat sig i ett traditionellt fanzine. Det går numera alldeles utmärkt att betrakta de intervjuer som gjorts i fysisk form!

Svensk postpunkshistorisk tidskrift börjar med sitt andra nummer (nummer ett är på gång och kommer snart). Det innehåller Slaviska danser,  Dockhuset, Påskharen, Marionet, Hemgraven och Split Vision.

För 80 kr får ni ca 30 sidor amatörmässig nostalgi. Kontakta herrsax på hotmail punkt com.

1 kommentar:

Comma sa...

Min före detta pojkvän lämnade mig och min dotter för sex veckor sedan efter att jag försökt nästan allt för att återställa mitt förhållande, jag blev besviken. Inget fungerade för mig. En vecka senare när jag rullade igenom min Instagram såg jag några vittnesbörd om DR, gryning som hjälpte människor att återuppväcka deras förhållande och fixa trasiga hem, först var jag skeptisk men jag bestämde mig för att prova och jag tog kontakt med DR, Dawn för hennes hjälp, några dagar med att få kontakt med henne förändrades allt automatiskt, min sorg blev Glädje, leende var över hela mitt ansikte, allt hände väldigt snabbt och resultatet var perfekt. Jag använder detta medium för att uppskatta Dr, Dawn, om du har problem med ditt förhållande.
*Om du vill bli gravid.
*Om du vill återförenas med din älskare.
*Om du behöver andlig kraft.
Dr Dawn Acuna är den enda personen som kan hjälpa dig: dawnacuna314@gmail.com
WhatsApp: +2348032246310